tag:blogger.com,1999:blog-6551175853537780343.post2280725902068937080..comments2022-04-08T22:27:56.221+02:00Comments on Dr. Màrqueting (by Lluís Carrasco): GUAPA I ACTUALDr. Màrquetinghttp://www.blogger.com/profile/02392222618307962181noreply@blogger.comBlogger8125tag:blogger.com,1999:blog-6551175853537780343.post-49371388782278809582012-01-17T07:18:41.660+01:002012-01-17T07:18:41.660+01:00Bon dia Mari.
Desgraciadament, les aplicacions cor...Bon dia Mari.<br />Desgraciadament, les aplicacions corporatives poc tenen a veure amb la intuició o gustos personals i obeeixen a tècniques de màrqueting complexes i bastant científiques en mans d'especialistes.<br />La psicologia en l'aplicació i percepció cromàtica i formàtica, per exemple, no només fa possible aplicar canvis, sinó que em molts casos han salvat la competitivitat visual de una companyia. No només és possible canviar formes i colors, sinó q a vegades resulta fonamental fer-ho! Milers d'empreses líders ho han fet amb exit rotund. T'imagines que La Caixa seguís amb el logo original? Semblaria una entitat casposa! De fet mo manté ni un sol paral.lelisme amb l'original!!! Per sort...<br />Respecte a la relació amb els canvis personals, no et fixis tant en el que o el com, que jo no analizo per no coincidir en tècniques marqueters i sí en el "quan" i resulta colpidor veure que coincideix tal qual.<br />Per un cop, coincideixen poc les teves percepcions amb la ciència marqueter! Ja està bé que sigui així... Els professionals de la medecina al quiròfan i els del marqueting, als briefings de imatge corporativa!<br />Un petó<br />Dr. M.Dr. Màrquetinghttps://www.blogger.com/profile/02392222618307962181noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-6551175853537780343.post-30756971150855594302012-01-17T06:57:48.252+01:002012-01-17T06:57:48.252+01:00Amiga A.
Les similituts son a vegades esfreidores ...Amiga A.<br />Les similituts son a vegades esfreidores tens raó i son la base de la ininovació aplicada a la imatge. Celebro especialment q el blig serveixi per a la reflexió. M'afalaga venint de tu!<br />Gràcies<br />Dr. M.Dr. Màrquetinghttps://www.blogger.com/profile/02392222618307962181noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-6551175853537780343.post-7450857089103268262012-01-17T06:48:19.757+01:002012-01-17T06:48:19.757+01:00Amigo Anónimo ( creo que amigo Dalmau)
No estés to...Amigo Anónimo ( creo que amigo Dalmau)<br />No estés totalmente de acuerdo, que siempre es bueno disentir un poco! Ni que sea por llevar la contraria, verdad?<br />Gracies, company!<br />Dr. M.Dr. Màrquetinghttps://www.blogger.com/profile/02392222618307962181noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-6551175853537780343.post-83106924416314964232012-01-17T06:45:08.412+01:002012-01-17T06:45:08.412+01:00Sonia P
Lo que una delicia, es tener followers com...Sonia P<br />Lo que una delicia, es tener followers como tu...<br />Gracias<br />D. M.Dr. Màrquetinghttps://www.blogger.com/profile/02392222618307962181noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-6551175853537780343.post-35533297124608688902012-01-16T19:19:54.239+01:002012-01-16T19:19:54.239+01:00Jo entenc la identitat visual corporativa com un r...Jo entenc la identitat visual corporativa com un reflex dels valors i de la cultura de la empresa, com la part visible de la seva essència. Per això crec que hi han elements que no s’haurien de canviar quasi mai, entre ells el color i el llenguatge.<br /><br />Tanmateix es cert que al mercat ens trobem exemples d’èxit per totes les opcions. Algunes marques no canvien mai els seus logos com la Coca-Cola, unes altres s’adapten amb èxit al pas del temps com la sirena de Starbucks, mentre que en un altre grup només afegeixen un dibuixet mantenint la tipografia i els colors clàssics, oferint així una imatge més moderna com Cacaolat. <br /><br />PS: Pel que respecta a fer-se un mateix un canvi d’imatge personal, no estic d’acord en que sigui el mateix ja que:<br /><br />a. es molt més econòmic anar a fer-se metxes i perdre uns quants kilets al gimnàs que unes sessions de briefing en qualsevol empresa de branding. <br /><br />b. si el resultat final no es el desitjat:<br /><br />b.1. els “canvis estratègics de look” no depenen de la propera reunió amb l’ Executive Committee sinó d’un mateix.<br /><br />b.2. sempre es pot buscar un altre segment de mercat o de target al inicialment pensat. :)))<br /><br />X.X.X.<br /><br />MeriAnonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-6551175853537780343.post-12841080696177197512012-01-16T18:01:59.967+01:002012-01-16T18:01:59.967+01:00No m'havia plantejat mai aplicar-ho a la vida ...No m'havia plantejat mai aplicar-ho a la vida personal. No en sé de màrqueting però és molt encertat! . Per desgràcia els éssers humans acostumem a fer aquets canvis quan el nostre estat d'anim es troba al subsòl... Perquè creiem que amb els canvis un arriba a la glòria. <br />Com sempre genial! Gràcies per fer donar voltes al caparronet.. <br />A.Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-6551175853537780343.post-72458524743966941452012-01-16T17:45:07.897+01:002012-01-16T17:45:07.897+01:00Totalmente de acuerdo...Totalmente de acuerdo...Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-6551175853537780343.post-10618275694205705152012-01-16T15:51:58.743+01:002012-01-16T15:51:58.743+01:00Es una delicia leerle, doctor! Y ver lo complicado...Es una delicia leerle, doctor! Y ver lo complicado como obvio.<br />Gustazo de blog!<br />Sonia P.Anonymousnoreply@blogger.com